De reistassen staan klaar - Reisverslag uit Bergschenhoek, Nederland van Willy Damen - WaarBenJij.nu De reistassen staan klaar - Reisverslag uit Bergschenhoek, Nederland van Willy Damen - WaarBenJij.nu

De reistassen staan klaar

Door: Willy Damen

Blijf op de hoogte en volg Willy

01 Mei 2014 | Nederland, Bergschenhoek

De laatste dagen voor de reis zijn hectisch. We kunnen niet teveel meenemen, dus we wikken en wegen. Het gewicht van onze reistassen zit nu op ca 14 kilo. Dat is te behappen tijdens de reis, want we zullen ze veel moeten verslepen.

Maandag 5 mei vertrekken we om 12.00 uur vanaf Schiphol naar Kuala Lumpur en daar vandaan door naar Medan op Sumatra.

We zijn erg benieuwd wat deze reis ons gaat brengen. Als jullie het leuk vinden kunnen jullie ons volgen. Ik zal regelmatig verslag doen.

• 01 Mei 2014 - 13:20

Ireen:

Hallo Peter en Co :-)

Ik wil jullie een geweldige reis toewensen!! Ik kijk uit naar de veerhalen en foto's die ik hier kan terug vinden met af en toe hopelijk een vleugje van mijn ouders en tante Siny.

Lieve groeten en succes met de laatste loodjes!!

Ireen Koiter
    Bern

• 01 Mei 2014 - 15:37

Fred:

Ha die Damens, Fred en Wil hier,
    Tja, dan gaat het zo maar gebeuren.
    Geniet er van en vergeet niet een rijsttafel mee te nemen.
    We volgen jullie.
    Grtz,
    Fred en Wil.

• 01 Mei 2014 - 17:52

Nien:

Ha die Wil en Peet,

Super dat jullie weer een reisverslag gaan maken. Ik ben er bij, dus er zal niet met foto's en verhalen gesjoemeld kunnen worden, haha. Nee hoor, grapje.

Wij hebben er super veel zin in. Ook onze tassen staan gepakt, bij ons zitten er een paar kilo's meer in maar dat heeft zo zijn reden......... Verrassing.

Tot maandag!!

Theo en Nien.

• 01 Mei 2014 - 20:13

Guusje Beekhuizen:

Ik wens jullie heel veel mooie dagen met veelplezier. Ik hoop dat jullie ook dit keer weer een gezellige reisgroep hebben. Ik kijk uit naar jullie verhalen en foto's.
    Groeten en een goede reis,
    Guusje Beekhuizen(zus(je)van Niny

• 01 Mei 2014 - 22:01

Wim En Ria:

Wij wensen jullie een fijne vacantie toe.
    gr ria en wim

• 02 Mei 2014 - 15:08

Anneke Bijenhof:

HeeL veel plezier en lekker genieten van al het moois.

Groetjes Anneke en Ben ( vrienden van Niny en Theo )

• 02 Mei 2014 - 19:33

An Holties-Kootstra:

Wens jullie een super reis en heel veel plezier. Ik zie uit naar het reisverslag.

gr. An Holries (zus van Siny)

• 03 Mei 2014 - 13:37

Marilou En Martin:

Hallo Willy en Peter,
    Wij wensen jullie een ontzettend mooie, gezellige, prachtige vakantie toe. Weer benieuwd naar jullie, vast zeer uitgebreid reisverslag. Heel leuk. En vooral veel genieten daar. Lieve groeten van ons.

• 04 Mei 2014 - 15:23

La Hordijk:

Lijkt mij leuk om jullie te volgen op deze prachtige reis.
    Heel veel plezier en genieten!

Liefs, Len.

• 05 Mei 2014 - 19:17

Peter:

Hallo Willy en Peter, en Berna,
    Op Bevrijdingsdag 2014 van Amsterdam naar Kuala Lumpur. Voor een mooie rondreis door Indonesie.
    Dat is nog eens wat anders dan een dagje Elburg! Wens jullie heel veel plezier toe.
    Geniet met de gehele groep van deze prachtige culturele belevenis. Wens jullie een fijne vakantie toe!
    Hartelijke groeten en vooral een goede (en gezonde) reis! Peter

• 05 Mei 2014 - 23:45

Nel:

Hallo Berna en medereisgenoten,

Ik wens jullie een geweldige, onvergetelijke rondreis.
    Geniet er van en leuk dat ik jullie op deze manier kan volgen !!!

Veel plezier.

Tags: inpakken

Willy

Hallo allemaal, Na onze vorige reizen door Afrika; China/Tibet en Egypte is het tijd voor een volgende grote reis, dit keer Indonesië. We zitten met 6 reeds bekenden reisgenoten van vorige reizen in een groep van totaal 20 personen. We gaan van 5 mei tm 3 juni door Sumatra; Java en Bali reizen en hopen veel mooie, leuke en spannende dingen te zien en te beleven. We willen jullie hiervan graag op de hoogte houden.

Actief sinds 16 April 2014